war thunder w jakie samoloty isc

Wypadek spowodował żadnych szkód według urzędnika do spraw bezpieczeństwa w miejscu. UAV mówiło się, że rozbił się z powodu „awarii technicznej”.

Disarmingman, pisząc dla globalresearch.ca, twierdzi, że nie było 36 (obecnie 37) duże awarie dronów między 2010 i 2011; i prawie 80 od 2007 roku śledzi je i udostępnia łącza do doniesień prasowych na wszystkie z nich.hurtownia odzieży wólka kosowska

Do tej pory bezzałogowych statków powietrznych zostały ograniczone do czasowego przedziały przestrzeni powietrznej, ale wiele z tych zatwierdzonych powietrznych znajdują się w bliskim sąsiedztwie lotnisk cywilnych i wojskowych, gdzie niebezpieczeństwa katastrofalnych zderzeń są bardziej prawdopodobne niż w izolowanych obszarach. Obecny „rozsądek i uniknięcia” technologie stosowane w pilotowanego statku powietrznego nie są odpowiednie dla UAV. Szeroka gama rozmiarów, prędkości i zwrotność sprawiają, że projektowanie uniwersalne „znaczeniu i uniknąć” systemu UAV niezwykle trudne. Wiele małych statków powietrznych nie używać transponderów. Działają one przy użyciu wizualnych zasady wzroku eliminacji „sens i uniknąć” technologie stosowane w większych samolotów komercyjnych. Dane wideo nie zawiera wystarczających informacji na odległość dla bezzałogowych systemów latających skutecznie uniknąć kolizji. MITRE bada połączenie radaru i elementów elektrooptycznych w ich wysiłkach zmierzających do wystąpienia z odpowiednim ‚znaczeniu i uniknąć „rozwiązanie. Badanie jest wykonywane przy użyciu radia sterowane samoloty, ale nawet, że testy okazały się niebezpieczne.

 

W dniu 14 sierpnia dwupłatowca zderzył się z 46% gigant skalę sterowany radiem samolot jest samolotem na małym lotnisku Brighton Kolorado. Pilot dwupłatowca zapewne nie słyszał instrukcje wieży która dotarła kiedy poleciał bezpośrednio do płaszczyzny sterowania radiowego, ponieważ unosił się w powietrzu nad pas startowy.
Artykuł napisany przez: