jakie samoloty lataja z uk do polski

Był w swoim 18thhour cła miernik tlenu i wynosił 60 godzin w ciągu miesięcznego limitu Transportu Kanady. Air Canada Pilots Association, z ponad 7000 członków, została prośbą o zmianach przepisów transportowych Kanady na lata. Przepisy nie zostały zmienione od 1995 roku, a wcześniej, zmiany dokonane w ubiegłym były w 1940 roku. Nasze własne NTSB został wciśnięcie nowych przepisów dotyczących godzin pilotażowych do 19 lat. FAA proponowana zmiana reguła w 1995 roku został zatrzymany przez przemysł powietrza. Związki Pilot chciał zmniejszyć liczbę godzin ładowności od 16 do 14 lat, ale branża lotnicza nie powiedział. Dave Ross, Międzynarodowego Bractwa Teamsters, reprezentujących związki pilotażowe w sześciu regionalnych linii lotniczych, mówi: „To są pieniądze. Jeśli nie może latać tak długo, jak to zrobić dzisiaj, to zwiększa koszty.” Pan Babbitt, Ray LaHood, administracja Obamy, a przemysł lotnicze muszą zadać sobie pytanie „Ile pieniędzy jest warte ludzkie życie?”

The Wall Street Journal niedawno dzwoniły w tej sprawie z artykułu autorstwa Andy Pasztor. W „Spór Opóźnienia Koszt Rules pilotażowe”. On przypisuje opóźnienie proponowanych zmian w sporze pomiędzy FAA i Białym Domu Biura Zarządzania i Budżetu. Mówi, że urzędnicy budżetowe powiedział FAA nieformalnie że „Propozycja jest przewidywany koszt linii lotniczych nie była uzasadniona przez przewidywane korzyści dla bezpieczeństwa.”

Przedniego rzędu siedzeń w FAA, dawniej reprezentujące przemysł lotniczy należą do:

 

David Weingart: FAA szef sztabu. Sześć lat z Northwest Airlines.

Hank Krakowski: Chief Operating Officer. 30 lat w United Airlines.

Ramesh Punwani: Chief Financial Officer. Przeszłość CFO i wiceprezes Pan American World Airways

David Grizzle: szef rady. 22 lat w Continental Airlines. Odpowiedzialny za regulację agencji, organów bezpieczeństwa i programów zgodności oraz prawa osobistego i pracy.

Artykuł napisany przez: